Birželio 1 d. Tarptautinės vaikų gynimo dienos proga I-III klasių mokiniai dalyvavo sporto šventėje Šilutės miesto stadione. Renginį koordinavo Lietuvos kariuomenės karo prievolės ir komplektavimo tarnybos Klaipėdos skyriaus Šilutės poskyrio viršininkas Vaidas Norkus. Sveikiname II c klasės nugalėtojų merginų komandą kartu su klasės vadove Inga Žalgevičiene!
Fotografavo Irena Šulgienė
Balandžio 29 dieną matematikos ir informatikos mylėtojai kartu su matematikos mokytojomis vyko į Palangoje Vilniaus Universiteto surengtą seminarą "Studijos ir mokslas VU Matematikos ir informatikos fakultete".
Kiekvienais metais mūsų gimnazijoje kovo mėnesį vyksta Pasaulinės Žemės dienos minėjimas. Tai jau tapo tradiciniu renginiu, kuris skatina moksleivius saugoti mūsų planetą.
Gimnazijos "Dryžuotojo šaliko" teatro studijos nariai ir teatro klasės trečiokai gimnazistai dalyvavo Šilutės rajono savivaldybės F.Bajoraičio viešojoje bibliotekoje organizuotame renginyje, skirtame Teatro dienai. Rodėme kurto spektaklio filmuotą ištrauką (pagal M.Korenkaitės "Pabėgimas į "Akropolį", vaidino: L.Lazaraitytė, G.Urbanavičiūtė, S.Pranckevičius, E.Arlauskaitė, E. Mickūnaitė, G.Stumbraitė), pristatėme keletą teatrinių pratimų, skirtų balso lavinimui bei kūno atpalaidavimui (pratimus pristatė: G.Freitagaitė, E.Bytautas, B.Gumuliauskas, M.Jeger, L.Kasparavičius, M.Korsakas, G.Skurdelis).
https://www.facebook.com/silutesbiblioteka/
Pažangi, atvira, visapusišką išsilavinimą teikianti gimnazija.
Misija
Ugdyti brandžią asmenybę, atvirą pasauliui, pasirengusią mokytis visą gyvenimą ir dirbti Lietuvos labui.
Bendruomenės vertybės
Pagarba -- Bendradarbiavimas -- Atsakomybė
Strateginės veiklos kryptys
1.Užtikrinti ugdymo programų įvairovę, kokybišką ir visiems prieinamą ugdymą(si) ir mokymo(si) poreikių tenkinimą per patyriminį mokymą.
2. Formuoti bei skatinti asmenybės ūgtį, sudarant sąlygas mokiniams pasirengti visapusiškai integruotis šiuolaikinėje visuomenėje.
3. Modernizuoti ugdymo aplinką, tobulinti gimnazijos VMA Moodle tinkle panaudojimo galimybes, sudaryti palankias sąlygas mokytojų ir mokinių naujų technologijų ir informacijos valdymo kompetencijų tobulinimui, ugdymo(si) rezultatų gerinimui.