Savarankiškumo abėcėlė pirmokams gimnazistams

Paieška

Pamokų laikas

1. 8.00 - 8.45
2. 8.55 - 9.40
3. 9.50 - 10.35
4. 10.55 - 11.40
5. 12.00 - 12.45
6. 12.55 - 13.40
7. 13.50 - 14.35
8. 14.45 - 15.30

Mūsų gimnazijoje srautinių pamokų tradicija tęsiasi. Kadangi šįkart abiturientai ruošiasi įskaitų sezonui, vienuoliktokai mielai dalinasi patirtimi su pirmokais ir pasakoja jiems, kas yra savarankiškas darbas ir savarankiškumas.

 

Ši pamoka jau antroji iš ciklo, skirto mūsų gimnazijos absolventui, VU profesoriui,  garbės piliečiui   L.Vladimirovui ir 100 - sioms jo gimimo metinėms.

Pamokos - edukacinio seminaro vedėjai trečiokai Darius ir Deivydas bei jų pagalbininkai Denas, Jorūnė, Matas, Rūta, Odeta, Viktorija ir pamokos iniciatorė lietuvių kalbos mokytoja I.Arlauskienė pateikė aiškią savarankiško darbo schemą: situacijos išsiaiškinimas - problemos iškėlimas - prielaidų klausimai - analizė - išvados, patvirtinančios hipotezę - naujų žinių poreikis - rezultato įvertinimas. Išklausę R.Glebaus "Velnio išdaigų" visi kartu ieškojo kipšiuko, įsikūrusio 10 kabinete. O jei rimtai - visi kartu išmoko, kad savarankiškas darbas - užduotis, skirta atlikti savarankiškai, o savarankiškumas - veikla tą darbą atliekant. Ir nors informatyvaus grafiko pagal atliktą apklausą duomenimis net 96 procentai devintokų nežino, kas yra savarankiškas darbas, reikia tikėtis, kad prabėgus dvejiems metams gimnazijoje, jie taip pat galės mokyti savo įpėdinius.