Paieška

Pamokų laikas

1. 8.00 - 8.45
2. 8.55 - 9.40
3. 9.50 - 10.35
4. 10.55 - 11.40
5. 12.00 - 12.45
6. 12.55 - 13.40
7. 13.50 - 14.35
8. 14.45 - 15.30


Pamokos uždaviniai:

1. Išsiaiškinti, ar pamokoje už mane gali / negali išmokti kitas?

2. Kokia mokymosi aplinka geriausia?

3. Pasitikrinti, ar moku naudotis pagrindiniais mokymosi metodais - klausytis, skaityti, pasakoti, rašyti.

 


Ši pamoka vyko praėjusį penktadienį per šeštą pamoką.  Mokinių susirinko tikrai nemažai. Stengtasi pravesti šią pamoką kuo įdomiau, todėl mokiniai buvo patys įtraukti į veiklą: užduodami klausimai, paruoštos užduotys klasės atstovams. Nors kalbėta apie mėnulį, supratome, kad tai tik pavyzdys, kaip atsirinkti svarbią medžiagą, kuo daugiau sužinoti apie norimą dalyką.

Srautinėje pamokoje geriausiai besimokantys abiturientai dalijosi savo patirtimi, davė patarimus, kaip geriau įsiminti, išmokti medžiagą, kaip ją panaudoti. 
Aš džiaugiuosi, kad turėjau galimybę dalyvauti tokioje įdomioje pamokoje. Norėčiau, kad jos vyktų ir dažniau.

Informavo pamokos dalyviai V.Čiužas, E.Pielikis, 1a klasė,

fotografavo S.Ranauskas