Mokiniui ir jo šeimai:
- Susidaryti dienos, savaitės planą.
- Įvertinti savo gebėjimus, poreikius ir planuoti karjerą.
- Pasitikėti savimi, būti sąžiningam ir atsakyti už savo mokymosi rezultatus.
- Bendrauti ir bendradarbiauti su mokytojais, mokyklos administracija. Nebijoti klausti, aiškintis.
- Prašyti pagalbos iš įvairių gimnazijoje dirbančių specialistų.
- Dalyvauti krūvių mažinimo veikloje ir išsakyti savo poziciją.
Mokytojui:
- Bendrauti ir bendradarbiauti su kolegomis, mokiniais ir jų tėvais.
- Nuosekliai, sistemingai ir aiškiai pateikti tikslingas mokymosi užduotis.
- Dalyko vaizdo pamokoje pateikti aiškų mokymosi tikslą, mokymosi užduotis, į rezultatą orientuotas veiklas, vertinimo ir įsivertinimo būdus, refleksiją.
- Parinkti tokias vertinimo formas ir priemones, kurios skatintų mokinį mokytis.
- Konsultuoti mokinius pagal poreikius.
Administracijai:
- Bendrauti ir bendradarbiauti su mokinio šeima.
- Ištirti mokinių ir jų tėvų poreikius.
- Analizuoti ir vertinti pamokos efektyvumą.
- Ieškoti naujų veiksmingų ugdymo proceso organizavimo ar krūvių mažinimo priemonių.
- Į krūvių mažinimo veiklą įtraukti visą gimnazijos bendruomenę, ypač mokinių tėvus, psichologą, socialinį pedagogą.
- Aprūpinti mokinius skaitmeninėmis mokymo priemonėmis.