Mokiniui ir jo šeimai:

  • Susidaryti dienos, savaitės planą.
  • Įvertinti savo gebėjimus, poreikius ir planuoti karjerą.
  • Pasitikėti savimi, būti sąžiningam ir atsakyti už savo mokymosi rezultatus.
  • Bendrauti ir bendradarbiauti su mokytojais, mokyklos administracija. Nebijoti klausti, aiškintis.
  • Prašyti pagalbos iš įvairių gimnazijoje dirbančių specialistų.
  • Dalyvauti krūvių mažinimo veikloje ir išsakyti savo poziciją.

Mokytojui:

  • Bendrauti ir bendradarbiauti su kolegomis, mokiniais ir jų tėvais.
  • Nuosekliai, sistemingai ir aiškiai pateikti tikslingas mokymosi užduotis.
  • Dalyko vaizdo pamokoje pateikti aiškų mokymosi tikslą, mokymosi užduotis, į rezultatą orientuotas veiklas, vertinimo ir įsivertinimo būdus, refleksiją.
  • Parinkti tokias vertinimo formas ir priemones, kurios skatintų mokinį mokytis.
  • Konsultuoti mokinius pagal poreikius.

 Administracijai:

  • Bendrauti ir bendradarbiauti su mokinio šeima.
  • Ištirti mokinių ir jų tėvų poreikius.
  • Analizuoti ir vertinti pamokos efektyvumą.
  • Ieškoti naujų veiksmingų ugdymo proceso organizavimo ar krūvių mažinimo priemonių.
  • Į krūvių mažinimo veiklą įtraukti visą gimnazijos bendruomenę, ypač mokinių tėvus, psichologą, socialinį pedagogą.
  • Aprūpinti mokinius skaitmeninėmis mokymo priemonėmis.
 
 

Archived Articles

Most Read Posts